Tänään oli hieno päivä. Herääminen meni aika myöhäseks, suihkuun, salaattia, skypeä. Juttelin isän naisen kanssa Espanjaan ja äitin kans Australiaan. Sitten liikenteeseen: Kävin ekaa kertaa kirjastossa kaverin kanssa ja lainasin pari lonely planetia Thaimaahan ja Australiaan. Sitten käytiin Sokokselta ostamassa suklaata ja mentiin kaverin luo. Se teki meille lohkoperunoita, _härän_lihaa (inside) ja pippurikastiketta, mmmmm... Sielä vaan oikeestaan hengailtiin ja juteltiin maailmamenoista, mun matkasta ja nyt mulla on sovittu viikoksi koti sitten joulukuussa. Illalla lähdettiin myymään lippuja Klubille Kylmä kiertue -keikalle pariksi tunniksi. Oli tosi mukavaa, vaikka välillä pistää painetta päälle, kun porukka juoksee eestaas ja niillä onkin sitten niin saatanan kiire, etteivät ehdi edes leimaa ottaa ja näyttää lippujaan jne. Bäkkäripassi jäi vahingossa mun mukaan, mutta senhän voin palauttaa kavereille myöhemmin. Noloita ehkä on, kun porukkaa kysyy: "millon toi pyhimys esiintyy?" Ööh, en mä vaan tiedä, mähän oon vaan täällä töissä :D Enkä ees tiedä kuka on kuka, kun harvemmin tota räppiä tulee enää kuunneltua... Hieno oli silti ja niin oli koko päivän.